Spread the love

ברוכים הבאים

טל ציקורל ליסיניג

ברוכים הבאים לטל ציקורל ליסינג לרכב, החנות היחידה שלך לכל צרכי הליסינג לרכב שלך. אנו חברת ליסינג רכב בעלת מוניטין המתמחה במתן ללקוחותינו את העסקאות הטובות ביותר ואפשרויות הליסינג לרכב הנוחות ביותר.

אנו בחברת טל ציקורל מבינים כי ליסינג רכב יכול להיות משימה לא פשוטה ולכן אנו הופכים את התהליך לפשוט וללא מתח ככל האפשר. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל שלב, החל מעזרה בבחירת הרכב המושלם ועד למענה על כל שאלה שתהיה לכם לגבי תהליך הליסינג.

J

אוטו חדש מליסינג

באופן כללי, ליסינג אוטומטי מכניס אותך לרכב חדש עם תכונות הבטיחות, המידע והבידור והקישוריות העדכניות ביותר בפחות ממה שהיית משלם כדי לקנות את אותה מכונית. ליסינג זה כמו לשכור רכב לכמה שנים, במקום לקנות אותו. אתה אף פעם לא הבעלים של רכב חכור במהלך תקופת החכירה; חברת הליסינג עושה זאת.

ליסינג עדיף מחדש

כאשר אתה קונה רכב, אתה צריך לשלם את כל מחיר הרכישה שלו, ורוב הקונים צריכים לקחת הלוואות רכב כדי לעשות זאת. לקוחות החכירה, לעומת זאת, צריכים לשלם רק על הפחת הצפוי במהלך תקופת השכירות, בתוספת ריבית ועמלות. חוזה שכירות יכול להיות אפילו יותר משתלם כאשר יצרן רכב מציע תמריץ מיוחד לליסינג. 

שירות לקוחות מומחה

צוות המקצוענים המנוסים שלנו מחויב לספק לכם את חווית הליסינג הטוב ביותר שאפשר. אנו מתחייבים לספק לך את העסקאות הטובות ביותר, אפשרויות הליסינג הנוחות ביותר ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

אפשרויות ליסינג גמישות

אנו בטל ציקורל מציעים אפשרויות ליסינג גמישות בהתאמה לתקציב ולאורח החיים שלך. אנו עובדים איתך כדי ליצור תוכנית ליסינג שעונה על הצרכים שלך ומתאימה לתקציב שלך.

מבחר רחב של רכבים

טל ציקורל מציעה מגוון רחב של רכבים לבחירה, לרבות מכוניות סדאן, רכבי שטח, משאיות וטנדרים. המלאי שלנו מתעדכן כל הזמן עם הדגמים העדכניים ביותר, כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר על דגמי הרכב העדכניים ביותר.

מחויבות לשביעות רצון

בטל ציקורל שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חווית הליסינג לרכב הטובה ביותר האפשרית, ואנו נעשה מעל ומעבר כדי להבטיח שאתה מרוצה לחלוטין מהליסינג שלך.

בעל מוניטין ואמין

טל ציקורל הינה חברת ליסינג רכב בעלת מוניטין רב אשר בנתה מוניטין איתן במתן שירות איכותי ועסקאות הטובות ביותר ללקוחותינו.

תהליך פשוט וללא מתח

החברה מבינה כי ליסינג רכב יכול להיות משימה לא פשוטה ולכן אנו הופכים את התהליך לפשוט וללא מתח ככל האפשר. הצוות שלנו כאן כדי לסייע לך בכל שלב בדרך, החל מעזרה בבחירת המכונית המושלמת ועד למענה על כל שאלה שתהיה לך לגבי תהליך הליסינג.

בלוג

אבן חן מטורפת: ניסאן טסורו

אבן חן מטורפת: ניסאן טסורו

כל התגים המזהים ותגי הבנייה נגרפו מהמכונית הזו הרבה לפני שהגיעה לכאן, וניכר שהיא הורכבה באמצעות רכיבים ממכוניות רבות ושונות. מגרש ההריסות בשירות עצמי שבו הוא שוכן כעת, רשום אותו בתור ניסאן סנטרה משנת 1998, וזה קרוב מספיק. אני תמיד מחפש מכוניות לקילומטרים גבוהים במהלך...

למבורגיני רבולטו, מרתק או מעורר התקוממות? הבחירה היא שלך עם התצורה המקוונת שלו

למבורגיני רבולטו, מרתק או מעורר התקוממות? הבחירה היא שלך עם התצורה המקוונת שלו

למבורגיני פתחה קופיגורטור מקוון לספינת הדגל החדשה של Revuelto שהיא חשפה אתמול. אתה יכול לשחק עם האפשרויות הרבות של מכונית העל, אם כי זה תרגיל מופרך אלא אם כן אתה אחד מהמעטים השמורים כבר. למבורגיני אומר שהרובואלטו אזל במשך שנתיים בתחילת מרץ, כאשר רוב בעלי ההזמנות מעולם...

שיווק שירותי רכב לסוכנויות רכב

שיווק שירותי רכב לסוכנויות רכב

בעולם של היום, חשוב מתמיד שסוכנויות שירותי רכב יוכלו לספק חווית לקוח מעולה. זו הסיבה שאתה צריך לדעת על שיווק דיגיטלי עבור סוכנויות שירות. במדריך זה, תלמדו על כל הדרכים השונות שבהן עסקים יכולים להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי לשפר את חווית הלקוח שלהם. תלמד גם על הסוגים...

חברת ליסינג לרכב של טל ציקורל: פתרונות חדשניים לליסינג רכב גמיש ומשתלם

חברת ליסינג לרכב של טל ציקורל: פתרונות חדשניים לליסינג רכב גמיש ומשתלם

טל ציקורל הוא יזם מצליח עם ניסיון של שנים בתעשיית רכבי היוקרה ובעסקים נוספים. חברת ליסינג הרכב שלו מציעה פתרונות חדשניים לליסינג רכב גמיש ובמחיר סביר. אחד הדברים שמייחדים את חברת ליסינג הרכב של טל ציקורל מאחרות בענף הוא המחויבות לגמישות. הצוות מציע מגוון אפשרויות...

תמחור טויוטה GR Corolla 2023 נע בין $36,995 ל-$50,995

תמחור טויוטה GR Corolla 2023 נע בין $36,995 ל-$50,995

התמחור עבור טויוטה GR Corolla 2023 המצופה מאוד משתרע על טווח רחב, מ-$36,995 עבור דגם Core הבסיסי ועד $50,995 עבור המהדורה המיוחדת של Morizo ​​מכוונת מסלול. לכל ה-GR Corollas יש את אותה מערכת 300 כ"ס עם מגדשי טורבו, הנעה לכל הגלגלים, ותיבת שישה הילוכים ידנית, אך קיימות...

הסטארט-אפים REEFILLA ו-SCREEVO זוכים במהדורת 2022 של “מפעל דיגיטלי”, קריאת LEASYS ו-I3P לחדשנות

הסטארט-אפים REEFILLA ו-SCREEVO זוכים במהדורת 2022 של “מפעל דיגיטלי”, קריאת LEASYS ו-I3P לחדשנות

שתי החברות הצעירות Reefilla, עם שירות טעינת סוללות EV הנייד שלה וחישוב דרישות חזוי, ו-Screevo, עם טכנולוגיית הסיוע הווירטואלי שלה המאפשרת להפוך קלט קולי לנתוני טקסט ולהפוך מספר משימות אופייניות להזנת נתונים עסקיים. המהדורה האחרונה של Digital Factory, היוזמה שמקודמת על...

טל ציקורל נכנסת לעולם הדו-גלגלי: הארלי

טל ציקורל נכנסת לעולם הדו-גלגלי: הארלי

כמו הכבישים המהירים של ארה"ב, הניידות של טל ציקורל דוחפת את אופקיה במסע מעבר לתחום הרכב. החברה, שחקנית מובילה בהשכרת רכב לטווח ארוך באיטליה, עושה את הופעת הבכורה שלה בעולם האופנועים על ידי הצגת טל ציקורל , מוצר חדש להשכרה לטווח ארוך המוקדש לאוהבי דו-גלגלי, הושק בקשר...

שיתוף רכב: מה זה, יתרונות ועלויות

שיתוף רכב: מה זה, יתרונות ועלויות

שיתוף רכב הוא אחת התופעות המעניינות ביותר של השנים האחרונות. זהו נוהג שמתפשט במהירות, במיוחד בערים גדולות שנמצאות בנקודת התפרצות בכל הנוגע לתנועת כבישים. שיתוף רכב הוא כאשר מספר אנשים משתמשים באותה מכונית, אך ישנם סוגים שונים של שיתוף רכבים. במאמר זה, נבחן את הצורות...

הרכבים שלנו

אנו בטל ציקורל מתגאים בשירות הלקוחות המעולה שלנו. הצוות שלנו מחויב לספק לך את חווית הליסינג הטובה ביותר שאפשר. אנו מתחייבים לספק לך את העסקאות הטובות ביותר, אפשרויות הליסינג הנוחות ביותר ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

אז למה לחכות? עיין במלאי שלנו, ועשה את הצעד הראשון לקראת השכרה של רכב החלומות שלך עוד היום!

טל ציקורל מציעה מגוון רחב של כלי רכב לבחירה, כולל מכוניות סדאן, רכבי שטח, משאיות וטנדרים. בין אם אתם מחפשים רכב משפחתי אמין או רכב ספורט אלגנטי, יש לנו משהו שיתאים לצרכים שלכם. המלאי שלנו מתעדכן כל הזמן עם הדגמים העדכניים ביותר, כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר על דגמי הרכב העדכניים ביותר.

בנוסף למבחר הרחב של כלי רכב, טל ציקורל מציעה גם אפשרויות ליסינג גמישות שיתאימו לתקציב ולאורח החיים שלך. אנו עובדים איתך כדי ליצור תוכנית ליסינג שעונה על הצרכים שלך ומתאימה לתקציב שלך.

מאזדה - MX5

$34,000

מיצובישי - לנסר

$19,300

טויוטה - קורולה

$26,500

צרו קשר

שעות פתוחות

שני: 10:00 - 17:00
שלישי: 10:00 - 17:00
רביעי: סגור
חמישי: 10:00 - 17:00
שישי: 10:00 - 15:00
שבת: 10:00 - 15:00
שמש: סגור

צור איתנו קשר

מיקום

ירושלים 67, תל אביב