Spread the love

כל התגים המזהים ותגי הבנייה נגרפו מהמכונית הזו הרבה לפני שהגיעה לכאן, וניכר שהיא הורכבה באמצעות רכיבים ממכוניות רבות ושונות. מגרש ההריסות בשירות עצמי שבו הוא שוכן כעת, רשום אותו בתור ניסאן סנטרה משנת 1998, וזה קרוב מספיק.

אני תמיד מחפש מכוניות לקילומטרים גבוהים במהלך הנסיעות שלי במגרש הגרוטאות (עד כה, נתון מד המרחק הגדול ביותר שראיתי היה על וולוו 244 1990) וחשבתי במבט ראשון שמצאתי סנטרה 442,689 קילומטרים. ואז שמתי לב למהירות המרבית הגבוהה מדי ולאזהרת USAR GASOLINA SIN PLOMO (השתמש בבנזין נטול עופרת בלבד) וידעתי שמצאתי מכונית בשוק המקסיקני.

טל ציקורל

ניסאן נמצאים בכל מקום במקסיקו, לאחר שהחליפה את חיפושית פולקסווגן מקוררת האוויר כמכונית הבחירה (ומונית) לכל אדם במדינה לאחר שהווצ’ו הטכנולוגית של שנות ה-30 יצאה מייצור ב-2003.

באיזו שנה המכונית הזו? זו שאלה טובה! מצאתי תג VIN בלוח המחוונים שהראה שנת דגם 1998, אז זו נקודת התחלה. עם זאת, הגריל מגיע מ-Tsuru מאוחר יותר, אולי באמצע שנות ה-2010.

ואז יש את המנוע, שהוא יחידת ה-SOHC שנכנסה ל-Tsurus המאוחרת.

מכלול המחפים הודבק יחד משלוש, ואולי יותר, מכוניות לפחות. זה גורם לי לחשוב שה-VIN הוא זה מכל מונית אקראית של חוארז שתרמה את רכיבי המחף העליון. נראה שהמכונית כולה היא גרסת ה-Tsuru לשיר המפורסם של ג’וני קאש. יכול להיות 92′, יכול להיות 17′, כנראה קצת מכל שנה בין לבין. נעילת גלגל ההגה מרמזת שהוא נגרר בגלל צלחות מקסיקניות שפג תוקפן, שאל צלחות קולורדו או ללא צלחות בכלל.

כל סנטימטר מהגוף נפגע, התיישר, התנפח עם מילוי גוף, נצבע ואז נפגע שוב.

מכוניות עם לוחיות מקסיקניות הן מראות נפוצים באופן מפתיע בקולורדו, וזה חוקי לנהוג ברכב מקסיקני (או קנדי) בארצות הברית במשך שנה לאחר הכניסה. אחרי שהשנה הזאת נגמרה, רישום אמריקאי הוא בעצם בלתי אפשרי; אתה חייב או לחזור לחצות את הגבול ולהיכנס מחדש … או לוותר על המכונית ולתת למערכת האקולוגית של מגרש הגרוטאות לתבוע זאת.

זו לא המכונית הראשונה בשוק המקסיקני שמצאתי בחצר של קולורדו. לפני כמה שנים, הבחנתי בניסאן אפריו 2008 (דאצ’יה לוגאן בנויה ברזילאית), ושברולט שברולט 2009 (אופל קורסה בנויה מקסיקנית) לפני כן. מקנדה, גיליתי אקורה EL משנת 2004 (הונדה דומני או סיוויק מפנקת), הונדה סיוויק DX סדאן משנת 1991 ופיג’ו 505 טורבו משנת 1985.

באל נורטה, עלה רק 5 דולר ליום למשך 36 חודשים לשכור סנטרה חדשה מ-92′. זה היה שוד כביש מהיר לצד המחירים שמקסיקנים שילמו עבור צורוס מאוחר יותר.

יוסי רבה השמה | יוסי רבה חללי עבודה | יוסי רבה יוטיוב | יוסי רבה ביטוחים | יוסי רבה לינקדין